התיישנות חוב ארנונה

האם התיישנות חוב ארנונה חלה גם עליכם? במידה ואין לכם מושג שחל חוק התיישנות על חוב ארנונה, הרי שזה הזמן הנכון לפנות אל משרד עורכי הדין סמי בלטר, וליהנות מזיכוי משמעותי בארנונה אשר יפטור אתכם מהצורך לשלם סכומים מפלצתיים. משרדנו הוקם על ידי עו"ד סמי בלטר אשר בעל ניסיון עשיר של כ – 18 שנה בתחום המיסוי המוניציפלי, וישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל תחום אשר נוגע למיסוי המוניציפלי ומיסי המקרקעין.

משמעותה של התיישנות חוב ארנונה

מעניין יהיה לגלות כי בית המשפט העליון פסק כי הרשויות המקומיות יוגבלו ביכולתן לגבות חובות ישנים מוניציפליים, דבר אשר אומר במילים פשוטות יותר, כי העירייה לא תוכל לגבות חובות ארנונה אשר בעלי וותק של למעלה מ- 7 שנים ממועד היווצרות החוב. זאת תחת התנאי כי במהלך תקופה זו הרשות לא נקטה בהליכי גבייה של החוב, בין מדובר בהגשת תביעה לבית המשפט או בהליכי גבייה לפי פקודת המיסים.

אנשים רבים מקבלים מפעם לפעם חוב ארנונה רטרואקטיבי ומיד מתחילים לחשוב על הדרך בה יצליחו להשתלט על הסכום הגבוה בצורה שלא תפגע היכולות הכלכליות שלהם. אך הדבר הראשון שיהיה עליכם לעשות במקרה שכזה, הוא הפניה אל עורך דין מקצועי בתחום אשר יוכל לוודא כי גם במצב שלכם, חלה התיישנות של חוב הארנונה. בדיקה זו חיונית והכרחית, ובלעדיה אתם עלולים לשלם סכומי עתק או להאמין כי החוב מבוטל בשעה שהוא רק ממשיך לצבור ריבית.

התיישנות חוב ארנונה – לערוך בדיקה יסודית

הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין סמי בלטר, אשר מתמחה בהגעה להסדרים ליישוב חובות ארנונה אל מול הרשויות המקומיות והעיריות. צוות המשרד יעמוד לשירותכם בכל ויסייע בביצוע הבדיקה המעמיקה אשר תכריע האם אתם חייבים לשלם את חוב הארנונה הרטרואקטיבי אשר קיבלתם או שמא התיישנות חוב ארנונה תוכל לפעול לטובתכם. הבדיקה תכלול את עומק החוב, אילו פעולות אכיפה העירייה ביצעה והאם פעולותיה לוקות בשיהוי.