מס מוניציפלי

מס מוניציפלי נועד לממן את עלויות השירותים אליהן מחויבת הרשות המקומית לתושביה. על כן, כל תושב בשטח הרשות יהיה מחויב בתשלומים כאלו ואחרים באופן קבוע. אך בעוד שאנשים ועסקים רבים עלולים לשלם ביוקר, חשוב לדעת כי ניתן יהיה להפחית את גובה התשלום הנדרש באופן פרטני וכי הדרך אל עבר מטרה זו לא חייבת להיות מורכבת במיוחד. כל שיהיה עליכם לעשות זה לפנות אל משרד עורכי הדין סמי בלטר וליהנות מן הייעוץ והליווי המשפטי המתקדם בתחומו.

מס מוניציפלי – מה הוא כולל?

כאמור, מס מוניציפלי נועד לאפשר לרשויות המקומיות למלא את מחויבותן כלפי התושבים. מימון זה מגיע מן התושבים וחוזר אליהם בצורת שירותים כאלו ואחרים. את המס המוניציפלי ניתן יהיה לחלק למספר קטגוריות אשר נוגעות בחיי כולנו.

  • ארנונה
  • אגרות והיטלים
  • היטלי השבחה
  • תשלומי מים וביוב

 

כולם מחויבים לשלם את המס המוניציפלי, ומתוך חובה זו, רבים עשויים לשכוח לוודא כי הם אכן משלמים את הסכום הנכון. פעמים רבות עשוי להתרחש מצב בו אתם עומדים בתשלומים כפולים וגבוהים מהדרוש. על מנת לעדכן את גובה המיסוי המוניציפלי, יהיה עליכם לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום אשר יסייע בביצוע הבדיקות הנחוצות והגשת הבקשות הרלוונטיות לשם קבלת ההנחה הרצויה אשר מגיעה לכם באופן אינדיבידואלי. נקודה זו תקפה הן לאנשים פרטיים והן לעסקים וארגונים שונים אשר ממוקמים בשטחה של הרשות המקומית.

מס מוניציפלי – מסיימים בהפחתת המיסוי לפרטיים ולעסקים

משרד עורכי הדין סמי בלטר שם לו לדגש את שביעות רצונם של לקוחותיו ועל כן יעשה את כל האפשרי על מנת שלאפשר לכם ליהנות מהפחתה במיסוי המוניציפלי ובמיסי המקרקעין. משרדנו מובל על ידי עורך הדין סמי בלטר אשר בעל ניסיון רב שנים בתחום

מיסוי עירוני ידוע גם בפי רבים בתור מיסוי מוניציפלי והוא למעשה מהווה את כלל תשלומי המיסים לרשות המקומית. תשלומים אלו נועדו לממן את ביצוע עבודות התשתית והתחזוקה, הקמת כבישים וגשרים, תחזוקה של צנרת הביוב ושלל שירותים מוניציפליים נוספים. חשוב להבין כי גובה המיסים הללו אינו נקבע באופן שרירותי, אלא עומד בפני תנאים שונים אשר יכולים להעלות או להפחית את גובה התשלום. על מנת לוודא כי אתם משלמים את הסכומים הנכונים ונהנים מכל הזכויות וההנחות אשר מגיעות לכם, פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין סמי בלטר. משרדנו מעסיק צוות עורכי דין מנוסים אשר יעמדו לשירותכם בכל ויעשו את כל האפשרי על מנת שתוכלו לשמור על הזכויות שלכם וליהנות מחיסכון כלכלי משמעותי.

על סוגיו השונים של מיסוי עירוני

מיסוי עירוני ניתן יהיה לחלק ל – 3 סוגים:

  • ארנונה – מס זה יידרש לשלם כל אדם או ארגון אשר מתגורר או פועל בשטחה של הרשות המקומית והוא יהיה תלוי בגודל הנכס וסיווגו. תשלום מס זה אינו מתקשר בצורה ישירה אל השירותים הניתנים על ידי העירייה.
  • היטל – זהו תשלום אשר נדרש כנגד שירות ספציפי אשר ניתן לתושב אך לא בהכרח ישמש לצורך כיסוי ההוצאות של השירות שמוענק לתושב עצמו. דוגמא לכך יכולה להיות היטל לצורך סלילת כביש אשר ישמש חלק מהתושבים אך עלותה תיגבה מכלל תושבי העיר.
  • אגרה – מס מסוג זה יהיה משולם כנגד שירות ספציפי אשר מוענק לגורם המשלם. גביית אגרה יהיה רק בסכום הנדרש לשם אספקת השירות אשר מסופק בתמורתה.

על סוגיו השונים של מיסוי עירוני

מיסוי עירוני ניתן יהיה לחלק אל המיסים השונים לרבות תשלום אגרת ביוב והיטלי סלילה שונים. אך רגע לפני שאתם משלימים עם גזרת גורל זו, דעו כי ישנה דרך להפחית את גובה התשלום אשר נקבע בעבורכם. פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין סמי בלטר ותוכלו להיעזר בשירותו המקצועי בכדי לוודא כי הרשות המקומית אינה גובה מכם תשלומים גבוהים מידי.